sobota, 28 marca 2009

Prawo do jazdy - Demo [2005]

Ściągnij/Download
hardcore punk


1 Ciuciubabka
2 Tylko nie ja
3 Ja się nie złapie
4 Dziewiąta
5 Bezkolizyjna mijanka
6 Oda do wolności
7 Garaż
8 Prawo do jazdy
9 Nowy
10 Filipiny
11 Wooden gun (cover DIRT)
12 Elektryczne psy (cover DEZERTER)

prawo do jazdy to kapela, która powstała po rozpadzie trompki pompki. zespół tworzą polacy mieszkający w berlinie. w miarę lajtowa muza z wokalem charyzmatycznej Anteny, który nadaje kapeli jej "zajebistość" :P byłem na koncercie na punx pikniku we wrocławiu, od tego czasu uwielbiam tą kapelę.
ściągać i słuchać


"Tylko nie ja" live at KvU Berlin 07.12.2007



"Tylko nie ja" live at morgenrot berlin 2004



zespół nie ma strony ani myspace'a. jedyne co, to podstrona na stronie trompki-pompki: -> TU <-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz